انرژي درماني
تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1389
نویسنده : رامین حمیدی

انرژي درماني

 انسانها از دير باز بنابر جبر طبيعت و محيط طبيعي، و طبيعت خلقت انساني، همواره با بيماريهاي مختلف مواجه بوده است. بيماري يعني خروج جسم و يا روح از حالت تعادل اوليه و صحت و سلامتي نوع انسان.

روش بسيار معمول و قديمي طب جسم مي‎باشد كه اطباء با تجويز داروها و يا انجام اعمال جراحي از دير باز بيماريهاي فراوان انساني را درمان كرده‎اند.

اما چنانچه دانشمندان علوم پزشكي اذعان دارند 70% بيماريهاي انسان مربوط به روح و روان انسان است و اغلب بيماريهاي جسمي انسان ريشه در روح اين افراد دارد.

بطور خلاصه چنين مي‎توان گفت كه انسان وقتي بيمار مي‎شود، تعادل انرژيك دستگاهها و بافتهاي بدن وي بهم مي‎خورد. و دستگاه يا بافت مورد نظر در كاركرد طبيعي خود دچار اختلال مي‎شود. از آنجا كه انرژي‎هاي درون و برون بدن انسان نقش بسيار مهمي در بروز اين بيماريها دارند. و يا كمبود انرژي عضو و دستگاه يا از بين رفتن خلوص، صافي و روشنايي انرژيهاي بدن انسان بيماري به وجود مي‎آيد. لذا براي درمان بيماريهاي جسمي می توان با جبران انرژي كم شده از طريق منبع خارجي (انرژي كسي كه انرژي درماني مي‎كند) و يا زدودن ناپاكيها و ناخالصي‎ها و تصفيه انرژي عضو يا دستگاه بيمار، در بهبودي آن عضو يا دستگاه يا بافت و ... ياري رساند و به تدريج سلامتي كامل را به وي برگرداند.

راجع به نحوه انرژي درماني و روشهاي آن بيشتر سخن خواهيم گفت.

 




|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
برچسب‌ها: انرژي درماني , انرژي درماني ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ رامین حمیدی خوش آمدید